O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

niedziela, 20 czerwca 2010

Weekend...

Witam Was kochane!!!Długo mnie nie było ale niestety brak czasu spore zamówienia i praca to wszystko sprawia że nie ma mnie na blogu:(
Na początek dziś chcę wstawić zdjęcie anioła jakiego mi moja kochana Martusia zrobiła w 100% sama!!! a ma 7 lat myśle że jest na co popatrzeć:)

A teraz partę moich aniołow:)

i różowe:)




taka różowa gromadka:)
A teraz pare fotek z  dzisiejszej przechadzki:)

Mój Basuś tryfuje wodzie :)Kochana szczęśliwa mordka:)

Zmęczony harcami zasypiał w samochodzie:)
Wiem że wolicie koty ale pies jest najlepszym przyjacielem człowieka:) Pozdrawiam Was baaaardzo i przesyłam buziolki  MONIA 
Super tygodnia Wam życzę :)

2 komentarze:

  1. a czekałam na twojego aniołka .
    ooo ! to nie twój ...waśnie doczytałam zdolniacha
    z niej

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki kochana dalej są moje ale moja córcia mnie zaskoczyła:) Pozdrawiam AGATKO:)

    OdpowiedzUsuń