O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

wtorek, 29 czerwca 2010

i znów solniaki :]

Dziś przedstawiam Wam nowe solniaczki...jeden z nich już odfrunął...ale mam zdjęcia...

 Parka na serduszku...
oraz pojedyncza panienka..:]
nie zapomne o zdjęciu mojego małego...aczkolwiek psotnego już ulubieńca..


 kochany cudaczek....teraz broi bo mojej córki nie ma i nikt w czasie gdy jestem w pracy się z nim nie bawi
 moje ręce są tak podrapane że zastanawiam się nad kupieniem skórzanych rękawiczek hihihih aby mnie tak nie drapal...kiedy on z tego wyrośnie ??hmmm czas pokaże..na razie tyle tylko lecę na kolejną porcję zabawy z nim ..pozdrawiam Was wszystkie serdecznie i buziaczki ślę..Gosia:]

1 komentarz: