O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

piątek, 4 czerwca 2010

Pachnące latem truskawki....

Dziś piękny słoneczny dzień...słoneczko dość mocno pokazało swoje promienie co ucieszyło nas wielu..:] a żeby było jeszcze przyjemniej i dla podniebienia kupiłam truskawki tak ślicznie pachniały hmmm...mniam mniam a jak smakowały ze śmietanką super poprostu niezły duet razem tworzą:]

2 komentarze:

  1. Witam , ja kupiłam dwa kilosy tej , letniej słodkości wczoraj:D Poczułam lato i nareszcie pogoda też letnia.Kwieciste fotki przepiękne , a Ramzes , ło matko jaka kuleczka :D Zaglądam do Ciebie regularnie , tyle , że necik mam ograniczony i komentowac nie da rady Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za mily komentarz Ramzesik jest malutki ale jest dzielny bo nie placze za mama:]:]pozdrawiam..
    ;]

    OdpowiedzUsuń