O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

środa, 17 marca 2010



Witam już prawie wiosennie ...prawie bo wciąż zimno:( Widzialam że na wielu blogach już wiosna zawitala na dobre !!!!TO SUPER :)Chociaż tak może ją przywolamy ,pelno pięknych aniolków wiosennych,zajaczkow,ptaszkówi kolorowych tkanin:)Dzis wybralam sie po material na moją pierwsza Tilde ale w naszych sklepach takie braki ze pozal sie Boże!!!!!!!!!!Na poprawe humoru zrobilam pyszną drożdżówke !!!!Musze powklejac jakie pyszne przepisy ,napewno by Wam smakowaly!Obiecuje powklejac.A dzis wrzucam do mojej galeri kolejne moje prace:) To aryl znow na plotnie AKT:)i mój ulubiony!!!NEFRETETE:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz