O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

piątek, 12 marca 2010

A moja Martusia tez robi portrety:) Tu ja i mój mąż:)
WITAM:)

Znów na dworze zimno i zapowiadają takie dni na caaaaaaały weekend,pewnie jak człowiek ma wolne to zawsze kiepska pogoda a było juz tak ładnie kilka dni:(

Dziś zabrałam sie za eksperyment,mase porcelanową ale niestety wyszły jakies grudy i tylko czas straciłam !!! Chyba zrobie dziś coś Tildowego moze to mi poprawi humor na wieczór!:)

Widziałam Monia( przy kominku siadam) stworzyła nowy,piękny blog jak będe miała wiecej czasu spedze tam troszeczke czasu,sama mam dwa szkraby i wiem ze warto o nie walczyc i pomagac im.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz