O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

wtorek, 1 grudnia 2015

Kontrowersyjny post :) znów nikt nie zareaguje?

Witam Was kochane duszyczki:)

Od jakiegoś czasu dziewczyny w blogsferze poruszają...często ciężki temat reklam na blogu. Po przeczytaniu jednego z wielu takich postów właśnie zaczęłam się zastanawiać nad tym wszystkim.
Otóż mam świadomość tego, że nie jestem w stanie powiedzieć co by było gdybm była na miejscu osób , których popularność blogowa wzrasta jak drożdzowe ciasto na święta ...dzięki tym reklamom :) i myślę że do końca nikt tego tak naprawdę nie wie....choć dużo osób deklaruje że inaczej by się zachowały...ja przyjmę dystans...nie jestem z tych co zależy na sławie i uważam podobnie jak Wy że nie należy siebie sprzedawać. Wydaje mi się, że niektóre osoby dały się wkręcić...czasem nieświadomie w wir reklamowych bonusów i mam nadzieję ze z czasem ochłoną. Nie przeszkadza mi, jeśli ktoś z czystym sumieniem reklamuje jakiś produkt do którego jest przekonany w 100 % .Sama poleciłabym pewne produkty których używam. I nawet nic złego , że osoby z tego tytułu czerpią korzyści.
Ale jeśli ktoś reklamuje coś ,czego nie zna , bądz tylko po to aby czerpać korzyści materialne i robi z bloga broszurę reklamową to już PRZESADA!
Ważne aby znać umiar, być w zgodzie ze sobą i umieć wszystko wyważyć, wypośrodkować. A jeśli jest to tylko pogoń za kasą, rządzą popularności...to przykre!
Ale każdy ma inny sposód na życie i nie mi to oceniać :)

Pozdrawiam Was kochane :) Monia


Przygotowania do Mikołajek :)




Pozdrawiam Monia

5 komentarzy:

  1. Staram się żyć w zgodzie z własnym sumieniem i nie osądzać innych jeżeli ich poczynania nie krzywdzą nikogo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w stanie zrozumiec, ze ktos ma taki sposob zarabiania na zycie. Ok, kazdy orze jak moze. Nie akceptuje jedynie tego, ze ktos piszac posta sponsorowanego nie informuje czytelnika o tym otwarcie i uczciwie - przeciez nie jestesmy idiotkami, prawda?? Od razu widac, ze post jest sponsorowany i wcale nie jest tak, ze "och, kochane moje, wlasnie odkrylam fantastyczny sklep i od razu pomyslalam sobie o was, nawet wynegocjowalam dla was cudowny 15% rabacik, czyz to nie cudowne??". To ja pani bardzo dziekuje, bo skoro pani uwaza mnie za idiotke, to ja raczej na tym blogu nie mam czego szukac. Prosta sprawa. Mysle, ze w naszej rodzimej blogosferze w koncu do tego dojrzejemy i bedzie tak, jak na blogach zagranicznych: blogerki otwarcie informuja, ze post jest reklama, ze maja takie a takie korzysci z jego publikacji. Szczerosc, uczciwosc - czy to tak wiele?? ja rowniez jestem daleka od osadzania, ale wyrazic swoje zdanie zawsze moge. wartosciowy czytelniek, predzej czy pozniej, po prostu pojdzie sobie w sina dal...moja lista blogow ostatnio bardzo zmalala, wlasnie z tego powodu. szukam nowych, prawdziwych miejsc w blogosferze, wlasnie dlatego m.in. trafilam tutaj do Ciebie :-) pozdrawiam goraco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Magdo, właśnie , podziwiam osoby które zarabiają na tym co robią i robią to co lubią ,są w zgodzie ze sobą i to jest super:) ale tak jak piszesz powinny informować że robią czasem sponsorowane posty:) Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
    2. a ja myślę, że to działa w dwie strony- skoro sam mam świadomość, że to reklama (post sponsorowany) to nie potrzebuję wielkimi wołami takiej informacji w treści posta. a jeśli np. ktoś reklamuje sklep z obuwiem sportowym i napisze, że kupił super buty i ma dla was 15 % zniżki to będzie gorsze niż gdyby napisał: post sponsorowany- macie ten sam rabat? wydaje mi się, że to bicie piany dla bicia piany i wchodzenie do czyjegoś portfela. nie prowadzę bloga, czytam i wcale nie przeszkadza mi, czy ktoś na tym zarabia czy nie. jeśli to się kręci wokół tematyki bloga to dobrze :) jeśli nie- to tu macie rację- czytelnicy się w końcu odwrócą. tylko nagonka na zaradnych blogerów zarabiających na swojej szeroko rozumianej pracy jest dla zaskakująca

      Usuń
  3. Monia mam podobne zdanie na temat reklam na blogach. Nie przeszkadzają mi jeśli są rzetelne. Sama lubię skusić się na jakiś polecany i wypróbowany przez kogoś produkt. Problem jest wtedy, gdy blog zamienia się w tablicę ogłoszeń i większość postów to te sponsorowane, a produkt zachwalany, czy jest naprawdę ok, czy to zwykły bubel...

    OdpowiedzUsuń