O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

niedziela, 31 lipca 2011

Nowe anioły i spacer po oceanarium w Gdyni:)

Witam Was i pozdrawiam serdecznie:)
Dziś nadrabiam zaległości bo dawno juz mnie nie było ...
Chcę pokazać Wam nowe anielice i ...a same zobaczcie:)





Jakieś dwa tygodnie temu wybralismy sie na weekend nad morze a że pogoda nie sprzyjała opalaniu zwiedzaliśmy Trójmiasto .Zapraszam do Gdyni ,gdzie bylismy ogladać rybki:)

niesamowite kolory




dzieci najdłużej stały przy...NEMO:)

mnie urzekł ten konik morski choć wygladał na smutnego...

i piekne meduzy...
Jest jeszcze wiele zdjęć które mogłabym Wam pokazac ale lepiej same zobaczcie te cudowności w Gdyni polecam wielka radość dla dzieci:)


A na koniec pokaze Wam jaki wianek uwiłam taki roboczy ,szybki ...
Nie da sie wszystkiego pokazać w jednym poście dlatego tez w nastepnym pokażę reszte
a teraz ZAPRASZAM łasuchów na TIRAMISU z kawką ...


SMACZNEGO

Życzę Wam dużo słońca bo mało go ostatnio i wspaniałych wolnych dni:) i dziekuje że do nas zaglądacie :)
MONIA

4 komentarze:

  1. Te Anioły nieustannie nam się podobają! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo.. fajny ten Sercowy Pan!! Śliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomialas mi,jak pieknie jeste w miasteczku skad pochodze o tej porze,ulica ktora prowadzi do mojego mieszkania jest obsadzona jarzebina.Pieknie to wyglada.Zrobilas mi tez smaka na nasz ulubiony przysmak,tiramisu wlasnie.Pozdraiwam.

    OdpowiedzUsuń
  4. o, "moja" rybka (ta z pierwszego zdjęcia - jakiś czas temu gościła na moim blogu. Albo jej brat.). Aniołki jak zwykle śliczne i dopracowane.

    OdpowiedzUsuń