O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

niedziela, 3 lipca 2011

nowe anielinki....:]

witam was kochane ....zrobilam nowe anielinki...juz dawno nie mialam kontaku z masa solna ale 2 dni temu odswiezylam z nia znjaomosc:]hihih wyszly mi  3 anielinki jedna na wzor hmm troche ja pozniej zmienilam .....anieliny:]piekne prace tworzy...a reszta moja:]
oto cala trojka:]
no i pojedynczo:]

rozowa:]..ale ten aparat moj robi kiepskie zdjecia:]
kolejna:]



i moja ulubiona:]





hihihihi:]nie wiem moze wam sie nie podoba ale mi tak:]
poprosila mnie kolezanka o jakas anielice dla dziewczynki jak myslicie ktora wybierze hmmmm sama jestem ciekawa..:]przyniose jej te :]zobaczymy hihiih:]pozdrawiam was bardzo goraco:]i caluski sle..papapappapa Gosia
a tu po zapakowaniu:]


7 komentarzy:

  1. Śliczne Anielinki :) Ja bym wybrała tę z kwiatuszkiem na sznurku :) Buziaki dla Was dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutkie :), pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie! Wszystkie są cudowne. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne aniołki, każdy jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne aniołki, z kwiatuszkiem podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo Wam dziękuję dziewczyny..jeśteście suuper..pozdrawiam serdecznie Gosia

    OdpowiedzUsuń