O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

czwartek, 3 marca 2011

Witam ..po dlugim czasie..

Ogladajac wasze blogi a konkretnie Elisse  z Utkane z marzen zobaczylam przepiekne kwiaty z serwetek:]
zobaczcie sami:]
http://utkanezmarzen.blogspot.com/search?updated-max=2011-02-19T11%3A52%3A00%2B01%3A00&max-results=10
no i zobilam hihih jest inny ale co tam....
w wersjii troszke innej:]
i z bliska:]
jest to podwojny kwiat zlaczony hihihih:]
przynajmniej moj kot nie obgryza....:]mam nadfzieje ze niedlugo pojawia sie wiosenne kwiatki bo juz tesknie za nimi:]
 zonkile tulipany...hmmm cudna jest wiosna moja ulubiona:]
pora roku
a w przyszlym tygodniu ide z moim malym Ramzesikiem na kastracje boje sie troche ale niestety trzeba ...moze ktoras z was ma to juz za soba i mi napisze jak to wyglada pozniej tzn jak kot sie zachowuje po tym zabiegu ..i czy juz przestanie miauczec????????????hihihih bo sasiedzi i my mamy dosc:]heheha oto moj kochany Ramzesik
pozdrawiam was mocno i buziaczki

2 komentarze:

  1. Witaj, witaj... takich kwiatów z serwetek jeszcze nie widziałam, bardzo ładne, pozdrawiam milunio.papa

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nam się podobają te kwiaty z serwetek :)

    OdpowiedzUsuń