O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

środa, 6 października 2010

witam:]

witam was moje blogowiczki ...na poczatek chcialabym wam pokazac moje skarby przyniesione z lasu nie sa zbyt obfite ale wlasne:]

na spacerku bylam z moja coreczka ktora niestety zamiast patrzec pod nogi i szukac darow natury pytala ciagle kiedy idziemy do domu .... straszne...:]

podczas grzybobrania spotkalismy dużo slicznych trujakow..

ale las byl i tak piekny 

niesposob bylo nie robic zdjec:]..Oliwia jednak byla zafascynowana innymi darami natury niz grzyby:]tez pieknymi jakze roznymi w kolorach.... 
 jesien ma sliczne barwy...cieplutkie jakby chciala nam podarowac jeszcze troszke slonca ktorego niebawem bedzie nam brakowac.
na zakonczenie udanych lowow slodki buziak:]
i po grzybobraniu :]..zaliczone hihih
Chcialabym Wam sie jeszcze pochwalic wiem ze nie wypada ale co tam wkoncu sprobowalam magnesikow..caly czas chodzily mi po glowie ..takie sliczne robicie ze szok moje nie sa sliczne ale sa pierwsze i mooje:] hihihih oto one... 
nastepne zblizenie:]
poczatki sa trudne..wiec wybaczcie :]
 Ostatnia rzecza jaka chcialam wam pokazac sa moje super tzn oliwii ciasteczka ktore sama calkowicie wykonala ja tylko oblupalam orzeszki i wrzucilam ciasteczka do piekarnika:]Generalnie nie maja nazwy ale my nazwalysmy je ciasteczka Oliwii:]jutro wstawie przepis a fzis tylko fotki:]

 hi hi hi i  to byloby na tyle chcialabym Wam zyczyc udanego tygodnia:]i papapappa 




2 komentarze: