O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

niedziela, 31 października 2010

Jesienna wyprawa:) i brązowy anioł:)

Witajcie moje kochane!!!
Dzień taki piękny był więc wybralismy się do lasu:) Słonko świeciło i chyba wszyscy za grubo się ubraliśmy ale pogoda zdradliwa więc nie ma co szaleć aby potem pociągać nosem:)

Las przywitał nas pięknymi kolorami a my szliśmy w poszukiwaniu skarbów:)

Pies biegał jak oszalały

a Mati mu wtórował:)

Taki ładny las mam 20 min od domu:)

I jeszcze jedna sesja przy pięknym jesiennym drzewie:)

Piękna jesień!!! A co do skarbów!!! To znalazłam sowę która chyba nie była sową ,piękne liście,kore i dużo mchu który planuje wysuszyć na wianek świąteczny:)

Prawie nie możliwe że to już za chwilę listopad:)


Oto kilka skarbów które znalezliśmy w cudnym lesie:)

Wyprawa była owocna:) A tak nas las pożegnał:)

A tak na koniec pokażę Wam mojego jesiennego anioła w brązie:)

Jak Wam sie podoba:)
Jeszcze raz Was serdecznie pozdrawiam i życze spokojnego Święta Zmarłych ,abyście wszystkie bezpiecznie wszedzie dojechały i wróciły a przede wszystkim życze Wam głębokiej zadumy i releksji bo same wiemy że życie nasze jest takie kruche i jak szybko odchodzą Ci których kochamy:)

MONIA BUZIOLKI PRZESYŁAM:)

5 komentarzy:

  1. Wspaniała wyprawa, a te piękne dary lasu na pewno jeszcze twórczo wykorzystacie;) Widziałam gdzieś kartkę z szopką, której dachem były właśnie takie patyczki ozdobione sztucznym śniegiem:) Do dzieła!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny spacerek :) To prawda, pogoda była wczoraj fantastyczna. Jesienny Aniołek zachwyca mnie bardzo - uwielbiam brązy w każdym wydaniu :) Gratuluję zakupu maszyny! I oczywiście życzę udanej z nią zabawy :) Gdybym mogła w czymkolwiek pomóc pisz. Buziaki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnóstwo tu u Ciebie inspiracji!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje kochane za miłe słowa i miło mi bardzo że zaglądacie do nas buziolki:) Monia

    OdpowiedzUsuń