O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

czwartek, 5 sierpnia 2010

MONOTEMATYCZNIE....

Witajcie kochane:]Weekend przed nami jak się cieszę wkońcu trochę laby...co prawda upalny on nie będzie nie będzie można poszaleć gdzieś nad wodą ale co tam takie dni można inaczej też spożytkować.
Lubię dni gdy rano słonko budzi mnie swymi promykami a popołudnie nie jest zbyt upalne:]Letni deszczyk też nie psuje mi humoru.Chciałabym znów Was zanudzić paroma moimi aniołeczkami....tak zrobiłam je dla zabicia czasu:]oto one:]
Są trochę kolorowe hmm może przesadnie ale jest lato więc można poszaleć...
i mój ulubiony niebieski ,,,,
Zyczę Wam miłych chwil weekendowych :] i dużo odpoczynku aby nabrać sił na nowy tydzień:]pozdrawiam Was serdecznie....Gosia:]

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na skrzydełka- serduszka;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie, niewinne aniołki :) Ten neibieski, ostatni, faktycznie uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękniusie są jak zawsze :) Gosiu odezwę się wkróte na maila - Ty już wiesz po co ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń