O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

środa, 25 sierpnia 2010

Króliczek...

Witajcie ja tylko na chwilkę pokazac mojego nowego króliczka ,nie jest jeszcze wykończony ale teraz pracuje 12h i nie mam czasu na moje pasje,niestety w weekend tez musze iść do pracy ,to dlatego tak mało mnie tu:( Ale wszystkie Was pozdrawiam i mam nadzieje że niedługo nadrobię zaległości papapa     MONIA

4 komentarze:

  1. króliczek fantastyczny !
    stęskniłam sie za twoimi króliczkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Ci Agatko że jesteś i zawsze miłe komentarze wstawiasz jak będe miała więcej czasu też powstawiam ale widzisz u mnie z czasem teraz krucho jutro wstaje jak codzień o 4 45 i musze juz do łóżka pędzić :) papa

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny króliczek i tak gustownie ubrany

    ps. życzę dużo więcej wolnego czasu, żebyś spokojnie mogła go spożytkować na swoją pasję

    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. tak dużo pracujesz?? biedulka... no to sił życzę i czasu, by znaleźć chwilkę na przyjemności kreatywne!

    OdpowiedzUsuń