O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

piątek, 28 maja 2010

Znowu zielone:) chyba tęsknię za słońcem:)






 Witajcie kochane tak długo nic nie pisałam już sie stęskniłam za Wami baaaaaaaaaardzo!!!!
Chciałam Wam podziękowac bardzo za wszystkie wspaniałe komentarze :)
Wreszcie piątek, po ciężkim tygodniem w pracy :( Jestem wykończona brakiem  prawdziwej,słonecznej wiosny,patrząc za okno nie mam nawet ochoty planować wakacji:(
Ale często odwiedzam Wasze blogi na których jest tak pięknie:)
Dziś chcę pokazac Wam moje dwie zielone anielice (jakoś ten zielony mnie ostatnio bardzo urzekł )
Mam w planach całą mase tild gdyż moja koleżanka chce mi pożyczyć maszynę ale poki co pokazuje anioły:)
Monia:)
Acha i jeszcze pokazę Wam portret jaki wreszcie narysowałam Agatce :)http://patchworkowo.blogspot.com/ pozdrawiam Cię Agatko i Twoją córkę bardzo serdecznie:) zagladajcie do Agatki !!!:)

4 komentarze:

  1. ładnie ta cieniowana zieleń się prezentuje na sukienkach... a do Agatki zaglądam - tam też jest zawsze pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. tak się Monisiu rozpływam nad twym talentem.
    A ty pracujesz fizycznie,co za niesprawiedliwość...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki decu-galeryjko i Agatko za miłe słowa:),cóż nie wszyscy mogą robić na codzień to co lubią ...a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz talent :) ogromne brawa

    OdpowiedzUsuń