O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

sobota, 8 maja 2010

Na różowo:)!!!! Wyznanie....

Witajcie:)
Dostałam ostatnio zamówienie na aniołka dla jednej małej osóbki na 2 latka ...miała być różowa anielica:) Choć nie kocham tego koloru ale moja Martusia była moim ekspertem:)
Oprócz różowej powstały jeszcze...prawie blizniaki:) Ale oceńcie same....:)

Jak Wam mija ten maj?Bo mi tak średnio:(  Własnie jestem na zwolnieniu chorobowym bo bolała mnie reka ...prawa!!!!! i lekarz stwierdził zapalenie ścięgna i zalecił...nic nie robienie przez co najmniej dwa tygodnie !!!!!!!!!!!!!!Ale ja nie mogę, mam zlecenia!!!:) Dla Agatki portret!!! i inne ... A lekarz na to to włożymy w ŁUSKĘ GIPSOWĄ!!!! Zbaraniałam!!! Więc muszę sie oszczędzać:) Nie życzę tego nikomu ,nawet jak myje naczynie to boli mnie ręka:(
Bardzo Was wszystkie pozdrawiam i dziekuje szczerze za komentarze(kiedyś myślałam że nikt nie będzie ich pisał bo i po co,jestem urodzoną pesymistką...trudno z tym żyć widzisz życie w najgorszym świetle tylko po to aby nie sparzyć sie,nie wierzyłam kiedyś w ludzi bo rzucaja zbyt wiele słów na wiatr ...nie ufam ludziom ktorzy zbyt szybko zawieraja znajomości i przyjażnie ...dla mnie przyjazń to ...oddanie,chęć pomocy,wiara w ludzi i pomoc ... nie istotne kiedy i o której godzinie...to niesienie przyjażni..
Przesyłam Wam serdeczne buziolki i dziękuje że nas odwiedzcie:)
Życze Wam miłego wekendu :)    MONIA
I jeszcze dwie anielice na wzór MONIKI z...przy kominku siadam...bardzo świetna kobitka ,ale pewnie wszystkie ją znacie:) Monia ma tyle pomysłów że aż nie wiem czy starczy jej życia:)!!!Pozdrawiam Monia:)

4 komentarze:

  1. Ale się napracowałaś...;) Aniołki super, szczególnie podoba mi się ten różowy! Będę mogła zrobić podobnego mojej kuzynce, która co chwila składa zamówienia na podobizny wszystkich bohaterów z filmów na Disney Channel;) Może to ją udobrucha?;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, to, że życia mi nie starczy, pewne na bank! Ale w ogóle się tym nie przejmuję-po mnie przyjdą następni:) Ważne żyć, jak się kocha, prawda?
    Nie widzę w Tobie pesymizmu. Jesteś aniołkowo-radosną osóbką:)
    Aniołki przepiękne!!!!!!
    Trzymaj się cieplutko. Ja się zabieram za malowanie aniołków!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe piekności! wiem, Monika cuda tworzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne solniaczki!!!! A jesli chodzi o bobaski to trzeba sprobowac...., zakochac sie i robic bez konca ;) Jesli chcesz sprobowac to chetnie pomoge rada :)Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń