O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

piątek, 1 kwietnia 2016

WIOSNA ..WIOSNA ..ACH TO TY :]


Witajcie wiosennie:]
Wielkanoc za nami ,przesuniecie czasu też wiosna przybyła do nas i oczarowała nas swoim pięknem .
Słoneczko pięknie świeci ,ten weekend ma być cudownie słoneczny .
Czas na porządki w ogródkach i na balkonach ,Ja kupiłam na noj balkon śliczne bratki oraz stokrotki.
Hortensje ktorą miałam otuloną na balkonie dzisiaj  odkryłam ,a co niech ma trochę świeżości i jasności.
Ciekawe czy w tym roku wypuści kwiaty bo w zeszłym miała tylko liście..niestety ,a miała być różowiótka
Nie pokazywałam Wam jakie przed Wielkanocą kupiłam ocieplacze do jajek są przeurocze.

 W sumie nic trudnego do zrobienia ale zwyczajnie nie miałam na to czasu 

 O ijeszcze jedno Wam pokaże:]

 a w Wielkanoc też u mnie było kolorowo..:]

Królisie już mają parę lat ale nadal przypominają mi o tym pięknym  święcie.:]



Jeszcze jajeczka Wam pokażę były wyklejane serwetkami.w bratki:]

Niebawem pochwalimy sie zdjęciami z działeczki czas ją odwiedzić:]
Pozdrawiam Was wiosennie Gosia

3 komentarze:

  1. Ależ ślicznie wiosennie, wesoło i kolorowo! A pomysł na te ocieplacze na jajka muszę sobie zapamiętać, bardzo urokliwe.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ocieplacze super sa nie dosc ze trzymaja cieplo przed niejadkami bo dlugo trwa namawianie na jedzenie:] to jeszcze ich mobilizuja do jedzenia:"]..hihih

      Usuń
  2. No właśnie, zabrakło mi relacji świątecznej u Was, ale zdjęcia przepiękne. Ślicznie i wiosennie jest u Was. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń