O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

czwartek, 19 lutego 2015

Wiosna ..wiosna już powoli puka:]


Kochane jeszcze chwileczkę jeszcze momencik....i ukochana WIOSNA przyjdzie do nas..., pojawią
się cudne pierwsze wiosenne kwiaty oraz tak rzezkie wspaniale powietrze :].U nas juz powoli wkroczyla do mieszkania cebulki puszczają pąki .

Moja azalia ciągle kwitnie..i cieszy mój i nie tylko mój wzrok:]
Powoli zapominamy o zimie choć cały czas jeszcze trwa, pogoda jednak wskazuje właśnie na wiosenne zauroczenie:]I dobrze .
Tu mój Beniaminek rośnie w siłę czekam aż obficie uroczy mnie swoimi liśćmi:]
 Młoda bazylia pokazuje swoje pierwsze listki


 a tu juz sama jedna:]

Jeszcze pokażę Wam ciacho Walentynkowe ,które zrobiłam :]bardzo mało słodkie takie akurat a z sosem owocowym lekko kwaskowe..naprawdę super:]
Oczywiście różowe..bo na Walentynki hihih
Wiem dużo zdjęć..
Na koniec słodki ślimaczek :]Oj już chcę WIOSNY:]

 Kochane do następnego razu :]miłego oczekiwania na wiosne wam zyczę :]

4 komentarze:

  1. Ale wiosennie aż zdjęcia zapachniały tymi kwiatami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wiosna u ciebie a bazylią pachnie na odległość. Pozdrowienia i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje dziewczyny:]ciesze sie ze wam sie podoba:]

    OdpowiedzUsuń