O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

poniedziałek, 2 grudnia 2013

GRUDZIEŃ....

Witajcie duszyczki:)
Już grudzień najpiękniejszy miesiąc zimowy:) Jak byłam małą dziewczynką wyczekiwałam na pieczenie z mamusią pierników...na pierwszy śnieg...na ślizganie się na zamarzniętych kałużach...na Roraty z pięknym lampionem autorstwa mojego tatusia i na wiele innych rzeczy które właśnie dzieją się w tym miesiącu.
Wiele się od tamtej pory zmieniło, ale okres ten dalej uwielbiam i piekę pachnące cynamonem pierniczki z moimi dziećmi razem wyczekujemy pierwszego śniegu...marzymy o tym aby choć w tym okresie wszyscy byli szczęśliwi:)

Już pierwszy stroik świąteczny zrobiony:)


Zrobiłam tez drugą choineczkę z szyszek modrzewiowych :)

I parę innych dekoracji

 
Świecznik zrobiłam z gipsu :)))) i przetarłam szarą farbą :)


Kula modrzewiowa z srebrzystym brokatem :)

Pierniczki pachnące cynamonem ,przyprawą korzenną....mniam:)

Z grudniowym pozdrowieniem MONIA

5 komentarzy:

  1. Stroik wygląda cudnie!!! Zresztą pozostałe dekoracje też :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje Świąteczne Candy
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko świetne, ale pierniczkowa dekoracja the best!!! Super, aż strach pomyśleć, co zrobicie do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje ! Świetne miejsce i na pewno będę zaglądać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń