O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

wtorek, 2 kwietnia 2013

Zimowa wielkanoc...

Wielkanoc już za nami...niestety kochane nie było słonecznie kwitnąco...i wiosennie zawiało zimą ale my nadal czekamy na panią wiosne spóżnioną nieco...:]

szczypiorek zasiany przed wielkanocą wyrósł pięknie
zasiałam też pomidorki koktajlowe ,poziomki, truskawki
no i zioła oczywiście:]
 to jest moja rukola:]juz wieksza jest troszke...ciekawa jestem kiedy bedę mogla ja zrywać
a tu rzeżucha którą już pozjadała moja córka uwielbia ją z masełkiem jeść na chlebku
kochane tak bardzo czekam na wiosne ze i kolory w moim domu sa iscie wiosenne energetyzujące
dzieki nim przetrzynuje jakos te ciemne chmurne dni ktore caly czas nas nawiedzaja
Dekoracje świateczne jeszcze troche zostawie w domu a co tam niech bedzie kolorowo:]
Najważniejsze że nasze swieta mineły rodzinnie i spokojnie to jest najważniejsze kochane, a wiosna coz przyjdzie:]
 jeszcze pokaze wam moje śliczne tulipanki jak mi pieknie zakwitly ...szkoda tylko ze tak krotko były piękne
na koniec przesyłam wiosenne buziaki i duuuzo pozytywnej energii na kolejne szare dni:]
Gosia:]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz