O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

wtorek, 14 lutego 2012

kochane..:]


witam was po dluugiej przerwie mam wam do pokazania nowa tilde jest bardzo podobna do poprzedniej ..bo taka miala byc..jednakze ma wlosy z prawdziwych wlosow..hihihi...takie zamowienie:]mam nadzieje ze przypadnie wam do gustu ..pokazuje..:]
z biliska
a w miedzy czasie juz mysle o wielkanocy.....
i wyszly mi takie gaski....:]
i we dwie razem wkoncu jutro walentynki hihih:]
 he he
a na koniec kaczuszka tak przy okazjii:]
pozdrawiam was cieplo w ten mrozny wieczor hihih...i caluski sle ..:]
Gosia:]..oby do wiosny:]

5 komentarzy:

  1. kurka prawdziwe włosy? szok. podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ciepło i od razu zaznaczam, że jestem pełna podziwu dla talentu. Jeśli pozwolisz, zostanę na dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. hiih bardzo dziekuje za uznanie:]..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tilda przepiękna, dopracowana w najmniejszym szczególiku, ale i mnie zafrapowały te naturalne loki :)
    Ale gąski dla mnie numer JEDEN !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń