O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

piątek, 4 listopada 2011

dawno mnie nie bylo:]

Witajcie kochane faktycznie dawno mnie nie było mam dla was wiec parę fotek :]i chciałam sie pochwalic ..fartuszkiem który zrobiłam jakis czas temu i sie nie pochwaliłam...uszyłam go dla mojej córuni i jestem szcześliwa bo go polubiła..może sprawił to ten kolor..oczywiscie różowy..hihihi choć mam nadzieję że nie:]

a może ten kwiatek....hihihi...
w kazdym badż razie jest ma córka zadowolona i to jest najwazniejsze....:]
przy okazji powstał taki oto kwiatek...podobny juz pokazywałam ...
czas leci tak szybko..aż trudno sie obejrzeć i już kolejny tydzień za nami..szok...i tak latka nam lecą niepostrzeżenie....a życie jest takie kruche tak łatwo je...zaprzepaścić...pokaże wam jeszcze aniołka którego zrobiłam dla kogoś kto niedawno pojawił się na tym świecie...ma szczęście hihihih

nie jest idealny ale chyba o to chodzi hihih:]żeby był poprostu wyjątkowy jak każdy człowiek który jest:]
a na koniec już bardziej światecznie cóż w moim piekarniku już się piekło hihihi
no jasne pierniczki niestety tylko z masy solnej.....:]
ale za to zapraszam was na naszego kulinarnego bloga i na pyszniutką tartę gruszkową:]



kochane pozdrawiam was bardzo mocno i dziekuje za odwiedzinki i za mile komentarze...to buduje:]
całuski Gosia:]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz