O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

niedziela, 16 października 2011

Torba z aniołem dla siostry:)

Witajcie kochane:)
Dziekuje Wam bardzo za super komentarze i za to za do nas zagladacie:)
Dzis pragne Wam pokazać worek eko jaki zrobiłam dla mojej siostruni:) na imieninki:) oczywiscie to moj pierwszy taki worek lub torba jak tam chcecie na zakupy dlatego taka niedoskonala ale na pewno bedą następne:)
Bardzo mi sie podoba będę nie skromna:) ale zamierzałam zrobić większą a że robiłam ...jak zwykle na oko ...bez wykroju no to wyszła taka jak widać:(


Mam nadzieje że Wam się podoba
Życzę miłego tygodnia bo ja w piątek dostałam okropną nowinę i nic już nie bedzie takie jak kiedyś,życze Wam abyście kochali ludzi bo tak szybko odchodzą ....Monia

2 komentarze:

  1. kurczak, chciałam napisać, że piękna torba, a guziki w roli butów mnie urzekły, ale doczytałam do ostatniego zdania i tak smutno... przytulam Cię wirtualnie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo pomysłowa! Była taka piosenka "Życie choć piękne, tak kruche jest ..." Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń