O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

środa, 27 kwietnia 2011

...spacer i różowy anioł

Witajcie:) kochane duszyczki:)
Jak tam Wam po świetach dusze czyste,brzuchy pełne i uśmiech bo wiosna i ciepło:)
Chce pokazac dzis anielice ktora maiala byc dla dorosłej kobiety a ja myslalam że dla dziewczynki i tak sie stało że wyszła różowa choc nie miala byc taka wcale ale że robiłam ja dla kogos wyjatkowego tak sie okazało to juz kolor tez pozostał taki:)
Już kiedys pisałam że nie lubię takiego różu ,ewentualnie taki zwiewny jasny lekko szary róż z dodatkiem własnie popielu bo mocny róż wydaje mi sie kiczowaty:) ale to kwestja gustu mam nadzieje że anioł sie spodobał i przyniesie szczęście:)
A teraz  to co zfotografowałam na przechadzce:)

miłosne igraszki mrówek:)


oddech wiosny:)
A teraz jeszcze pokażę Wam moje portrety narysowane przez moje szkraby:)
 
ŚLICZNE CO?

Moje dzieciaczki bardzo sie starały :)
Bardzo Was pozdrawiam i dzieki że nas odwiedzacie bo nie zawsze mam czas aby cos napisac na Waszych blogach:) Przesylam buziolki pa Monia


5 komentarzy:

  1. Anioł przesympatyczny! Portrety śliczne. Każdy inny i wyjątkowy. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek śliczny, spacerek udany a dzieciaczki ogromnie zdolne, z pewnością po mamusi - wspaniałe portrety :) Serdecznośi wiosenne posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne i temu komu się nie podoba to nie ma gustu...!

    OdpowiedzUsuń