O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

czwartek, 17 lutego 2011

PODZIEKOWANIE...

WITAJCIE MOJE DROGIE:]
Na poczatku chce was przeprosić za tak długa zwłokę jeśli chodzi o pokazanie kartek urodzinowych dziś mija miesiac...szok
Byłam i jestem mile zaskoczona kartkami ktore mi wysłałyscie dziekuje wam dziewczyny ..Moniu ..Justynko ..i Elu
Kartki są piękne naprawde a zdjecia nie oddaja ich czaru]
Kochane musicie mi wybaczyc tę zwłoke bo od  5 tygodni pracuje po 12 h...co jest uciazliwe wrecz niemozliwe z pogodzeniem jesli sie ma pasje... juz wam kartki pokazuje..OD MONI


http://pokojzkominkiem.blogspot.com/

Moniu skad wiedzialas ze lubie zolte kwiaty..:] hihih dziekuje i pozdrawiam..
nastepna kartka jest od Justyny..zzz 
 oto ona:]
 śliczny hipcio i motylki dziekuje:]
i ostatnia jest od Edytki...

normalnie szok:]


i

DZIEKUIJE WAM BAAAAARDZO NAPRAWDE I CIESZE SIE ZE JESTESCIE Z NAMI
ZYCZE CUUUDOWNEGO WEEKENDU WSZYSTKIM...BUZIAKI:]GOSIA

1 komentarz: