O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

niedziela, 5 września 2010

Króliczka ciąg dalszy:)

Witajcie
Dziś mam więcej chwilek i choć tez byłam w pracy to popołudniu zrobiłam małą sesje fotograficzną mojego ostatniego króliczka:) Znalazł sie w otoczeniu króliczki mojej Martusi i od razu przypadli sobie do gustu:)


 
         
Już nie moge się doczekać kiedy zrobię wykrój pierwszego mojego Tildowego anioła ,trochę sie boję że nie wyjdzie ale muszę sprobowac:)
Bardzo Was pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia:)  MONIA

6 komentarzy:

  1. takie urocze ci wyszły aż dziw że sie boisz szyć aniołka.

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za przyszłego aniołka :)


    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne,jak na pierwsze twory,rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. pasują do siebie!:) powodzenia z aniołkiem - jak mi się troszkę udają, to Tobie to na pewno!:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki dziewczyny!!! Kocham Was dodajecie mi otuchy i mam wieeeeeeeeeeelką ochotę zrobić tego mojego anioła ,moze powstanie w ten weekend papapa i bardzo dziękuje że do nas zaglądacie,my tez oczywiście u Was bywamy!!!

    OdpowiedzUsuń