O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

wtorek, 20 lipca 2010

witam wakacyjnie:]


witajcie kochane na początek chcę wam pokazać mój peeling jaki udało mi sie zrobić wg przepisu Agaty super blog polecam....http://mojekreacyjki.blogspot.com/2010/07/nascienny-dekor-i-wykopalisko.html
Ma on dużo właściwości zdrowotnych no i tych dla ducha zapachowych:]:]pellinguje a potem niesamowicie nawilża:]
jest niesamowity
pełną parą tetnią
 pokaże Wam pare moich fotek:]mam nadzieję że się Wam spodobają

kochany Ramzesik na wakacjach:]hihih


takie kwiatki wachałam hihihih i zbierałam


ten zegar odmierzał czas wakacji... za szybko..:]

parę zdjątek
wakacje to piękna pora słonko dodaje nam energii i nagle wydaje się nam że świat jest inny... lepszy zeba sie naładować aby móc dalej nieść pozytywną energię:]tego Wam życzę kochane buziaczki Gosia:]
dodam jeszcze przeróbkę..

2 komentarze:

  1. dziewczyny!już naprawiam zaległości !!!!
    ...ale sieć była głodna i zżarła mój komenterz :-)

    ramzez rośnie jak na drożdzach!!!

    ...i głowa do góry!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Ci Agatko...jesteś cudowna a Ramzesik owszem rośnie w pełni:]..pozdrawiam:]Gosia

    OdpowiedzUsuń