O nas :)♥♥♥

Moje zdjęcie
Jesteśmy siostrami bliżniaczkami uwielbiamy tworzyć ..malować... pisać... rysować...mamy swoje światy każda swój:]ale zawsze jest jeden wspólny nasz....

NAPISZ DO NAS

NAPISZ DO NAS
monikakordylewicz@interia.pl
gosia74x@wp.pl

wtorek, 9 lutego 2010

MASA SOLNA

Już pomalowane :)
I KROLICZEK KICNĄŁ NA SZAFCE MOJEJ CORECZKI:]CZYZBY ZBLIZALA SIE WIOSNA ...:]HIHIHIHI






Ja rowniez dzis mialam pelne rece roboty hihi no wiec pokaze co nie co:]choc tez mokre:]




WITAM!!!! Przyszła pora na anioły Walentynkowe i takie zrobiłam jeszcze
są w
piekarniku ale
niebawem odfruną w kraine...miłosci aby nieść ciepło i miłość ,ale się rozmarzyłam hi hi hi


Dziś pracowity piątek ,po pracy po obiadku i codziennych obowiazkach zarobiłam mase solna i powstały dwa anioły :) jeszcze muszą wyschnąć :)


Witam w zimowy wieczor:)Z nieba leca płatki śniegu i jest tak biało,ślicznie...Chciałam wam pokazac moją Calineczke:) jeszcze przed poprawkami i lakierowaniem,bedzie wisiała u mojej córeczki na scianie,myśle że jej sie spodoba:)



2 komentarze:

  1. Bardzo ladne kotki, ale gdzie ten spuchniety ogonek?
    /
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HIHIHIH NIESTETY W KOSZU JUZ ALE CO TAM DO CZEGO MU WLASCIWIE OGONEK ..POZDRAWIAM I DZIEKUJE:]

    OdpowiedzUsuń